برای تو بی وفا

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ


برای من این ساعتها جور خاصیمی گذرند !

 

   نمیدانی

 

   هیچکس نمیداند .

 

   پشت نبودنهای تو

 

   زمان چه بی رحمانه نبضش میزند

 

   تیک

 

   تیک

 

   تیک

 

   نیست

 

   نیست

 

   ... نیست

 

   بعد از تو

 

   هیچ چیز آنقدر تکان دهنده نیست .

 

   که حالی‌‌ام شود

 

   تو هرگز نبوده ای

 

   تمرین تحملی کشنده است


   نیت فراموش کردن

 

   هزار بار تکرار می کنم

 

   نبود

 

   نبود

   نبود

 

   باز یک نفر در درونم لج میکند

 

   و دلش میخواهد که تو بوده باشی

 

   خدااای من !!!!

 

   حتی نوشتنش هم غمگین ترم میکند

 

   تو ... دیگر ... نیستی


             http://upload7.ir/images/13850554973759889941.jpg

 

ديگر دير است!


  خيلی دير!


  برای اينكه يادت بيافتد دوستم داری...


  ديگر دير است!


  برای اينكه بفهمی عاشقم بوده ای


  ديگر دير است !


  و دير يعنی حالا كه با خاطره هايت


  ... بيشتر از حضورت


  خو گرفته ام...

 

دير يعنی حالا

 

  كه آرامم بی تو


  دير آمدی بانو ...!


   من


   سالهاست مرده ام...


             



  نگران

 

  منتظر


  تنها


  عصبانی


  بهانه گیر


  همه ی اینها من هستم !


  کمی آرامم کن


  فقط کمی ...

 

             

 



نظرات شما عزیزان:

دلتنگ
ساعت22:09---17 تير 1392
زيبا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 6 تير 1392| 17:15 |MaHsHiD| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif